dijous, 18 de febrer del 2010

Collaret matemàtic

Es un joc interessant, i a la petita li va encantar!

Es tracta de fer un collaret (o pulsera) tot seguint unes regles.
Poses en una bosa unes cartolines amb números (jo no vaig voler posar la grafia sino la quantitat, com si fos un dau) i en un altra bossa unes altres cartolines amb el color de les boles que tens per fer el collaret. Segons el que surti tantes boletes del color X es posen al collaret.

Jo he agafat les boletes de fusta i podeu observar quin collaret tan divertit m'ha quedat (el primer per a la mama, jejeje).


Aquí el material preparat per començar, al final vaig treure un joc de cartolines de color i vaig deixar només una de cada i no desava la que habia sortit fins que no treia la de la següent tirada (per tal que sortis un collaret de colors variadets).


Aquí la petita enfeinada...


I l'obra d'art acabada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada