dilluns, 1 de març del 2010

El plànol de casa

Un dia vaig començar a medir tota la casa davant de l'Âfrica i ella es va decidir a ajudarme; en cap moment vaig explicar-li que pretenia fer, tampoc m'ho va preguntar. Al dia següent vaig plasmar totes aquelles mides en una cartulina i la vaig retallar. L'Âfrica va seguir sense preguntar-me res. Més tard vaig buscar al Google imatges de coses que tenim a casa (una banyera, un vàter, una cuina, una nevera, un sofà, un llit i alguna joguina de l'Àfrica), vaig posar velcro a les imatges, a les diferents habitacions de la casa i en un tros de cartolina quadrat; vaig posar totes les imatges en aquest darrer tros de cartolina i, per tal de donar-li algún tipus d'orientació, vaig enganxar una foto de l'ascensor al lloc que li pertocava. Ah! tot això ho tinc enganxat en una paret del menjador.

El papà, en arrivar, va dir: que ès això? al que l'Àfrica, tan natural, va contestar: això es casa meva. Em va sorprendre una mica, la veritat, ja que en cap moment m'ho va preguntar i només va mostrar una mica d'interès a l'hora de fer servir el metre...

Va estar un parell setmana sense fer-li gens de cas i tot just fa 2 dies va començar a posar les imatges dins en plànol de casa, encara que, va posar la nevera a la habitació de dormir i el sofà al bany; no se si m'està demanant una nova decoració o es que encara li ha de donar més voltes a l'assumpte.

Us anirè explicant...

1 comentari: