dijous, 15 d’abril del 2010

Comptem els minuts

Els que teniu o heu tingut nens de gairebé 4 anys ja sabeu que toca passar-se el dia negociant, i moltes vegades, en aquestes negociacions està implicat el temps, o si més no, ens interessa implicar el temps per arrivar a un acord satisfactori per tots...

De vegades, li ensenyava el relotge del forn o el despertador (depen d'on em trovava) i li deia quan posi un 5 on ara posa un 0 (per exemple), però no m'acabava d'agradar el mètode; així que ens hem fet amb un relotge de sorra d'un minut.

Quan fem algún tracte amb temps, agafem l'estoig de comptar els minuts. Treiem tants quadradets com minuts vol trigar en fer/deixar de fer quelcom i a mida que van passant els minuts es van guardant els quadradets, fins que s'esgota el termini establert i es queda sense quadradets per guardar.






Aquesta manera de comtpar els minuts m'agrada molt més que l'anterior perquè trovo que es més conscient del pas del temps... Manies que té una :)

2 comentaris:

  1. Me parece una buena idea..negociar con tiempo..y muy bueno el reloj de arena ¿lo has hecho tú? La única duda que tengo es si África se puede concentrar en la actividad que hace y estar pendiente de poner los cuadraditos..
    Besos

    ResponElimina
  2. Jeje, nos has pillado... A veces la actividad pasa a segundo plano y otras veces yo soy la que esta pendiente del reloj y la voy avisando cuando pasan los minutos...

    No lo he hecho, lo compre con un pedido que hice a Colecreativo (creo que me costaron 3 euros, un pack de 2: de 1 y de 2 minutos)

    ResponElimina