dilluns, 27 de setembre del 2010

Acampem a la Ciutadella?

Segur que pensareu el mateix quan us faci 5 cèntims.

El proper divendres es dia 1 i, per tant, primer divendres de mes, això vol dir (pels que no ho sapigueu) que molts homeschoolers de Barcelona i rodalies es/ens reunim a la Ludoteca de la Ciutadella.

El passat dissabte 18 de setembre la Coordinadora Catalana pel Reconeixement i la Regulació de l'Educació en Familia convocava la Jornada Internacional per la Llibertat d'Educació, però degut a la situació meteorològica s'ha ajornat fins aquest dissabte dia 2 d'octubre... La trobada es a la Ludoteca de la Ciutadella. Us sona?



Per un altra banda, la primera setmana d'octubre es la setmana Internacional de la Lactància i, com no, ALBA (com els darrers 11 anys) convoca la Festa de la Lactància; aquest any canvia l'escenari i no, no l'ha celebra a la Ciutadella; ens trobarem al parc de l'estació del Nord, que per altra banda esta moooolt, mooolt a la vora.



Així que, ens veiem?
Voleu acampar amb nosaltres?
Creieu que els mossos ens deixaran plantar la Jaima? ;)

4 comentaris:

  1. jeje no estaria malament! Jo m'apuntaria a les tres coses!! :) però el diumenge tinc gent a casa (jo havia pensat anar a un museu, que si no recordo malament el primer diumenge de mes és gratis. Però tampoc ho podré fer) Em perdo la festa de la lactància i també la trobada de divendres que no puc baixar...

    El que no sé si els mossos us deixaran! jaja per demanar que no quedi! ;)

    ResponElimina
  2. Encara que quasi bé no coneixem a ningú... dissabte ens veiem segur. Soc una seguidora del teu blog i m'agrada moooolt.
    D

    ResponElimina
  3. Així es com el comença a conèixer al personal, venin ;).
    Espero trobarte... i gràcies.

    ResponElimina