dilluns, 20 de setembre del 2010

Bugada matemàtica 2

Aquests dies estic endreçant l'habitació de les joguines i ens em trobat novament amb les camises GAMAR. L'Àfrica, de seguida m'ha demanar que li preparés l'estenedor, que volia jugar... Jo, li he muntat altre cop les 4 cordes i he assegut a veure que passava. Ja us vaig posar en aquesta entrada com anava la cosa.

M'ha tornat a sorprendre.

En una única corda ha classificat seguint dos criteris: el color i el número de botons. Per fer la classificació ha fet servir les pinces. Ha posat a cada camisa tantes pinces com botons i les ha buscat del mateix color, li he oferit una camisa sense botons, a veure que feia, i m'ha dit que "aquesta no, que no li he de posar cap pinça i caurà..."

M'encanta observar com funciona el seu cervell :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada