dimecres, 15 de setembre del 2010

El plaer de rentar-se les mans

L’altre dia em vaig adonar que cada cop que l'Àfrica es renta les mans ho fa amb presses. Culpa meva, es clar!

Sol ser abans de menjar. Li demano que es renti les mans just quan poso el dinar a taula (li podria dir 10 minuts abans, però no...) i, a més, vull que ho faci ràpid (de veritat que, ara que ho penso, no se ben be perquè...). El cas es que, la majoria de les vegades, acabo de rentar-li jo.

Per un altra banda, sovint em passa que quan la Mara vol dormir li costa. L'Àfrica no vol estar-se sola i suposo que ja sabeu lo difícil que es que una nena de 4 anys s’estigui quieta i callada una estona...

Fa dos dies vaig tenir una genial idea. El rentamans esta moooolt a prop de l’habitació de dormir i li vaig dir a l'Àfrica: que et vindria de gust rentar-te les mans al teu ritme? Li va agradar molt la idea i se’n va anar corrent; només li vaig fer una petició: si-us-plau, no gastis molta aigua...

Ella va estar una estoneta i la Mara es va dormir de seguida.

Es coneix que li va agradar perquè per la nit, abans d’anar a dormir, va tornar rentar-se-les sense que li proposes...Vaig aprofitar i li vaig fer aquesta foto... :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada