dimarts, 26 d’octubre del 2010

Vestir-se sola

Aquest es un dels meus objectius molts dies.
Si, ja ho se, tot i que amb 4 anys ja es capaç de fer-ho, es normal que vulgui que la vesteixi jo o, si més no, que l'ajudi.

El problema es que, moltes vegades, la Mara vol pendre pit o té son, o, simplement, vol que estigui pendent d'ella i, clar, m'es una mica difícil.

Aquests darrers 10 dies he fet servir dos trucs que m'han anat força bé:

El primer esta inspirat en una amiga que quan la seva filla vol jugar a la Ventafocs, la madrastra (ella) la fa recollir totes les joguines de l'habitació. Feia un parell de dies que l'Àfrica m'havia dit que volia jugar a l'escola i jo no vaig voler perque no sabia ni per on agafar el joc. Així que un dia d'aquest que era complicat ajudar a vestir-la se'm va ocorrer la idea. Vols jugar a l'escola? Siiiii; doncs, vinga jo soc la professora i... va funcionar, això si, només una estoneta, que vaig intentar seguir i em va dir que no, que ella només anava a l'escola de vestir-se :D

Avui he tingut un altra idea, li he dit: escolta, vols que el teu bebe aprengui a vestir-se? Siiii. Doncs, hauràs de vestir-te davant d'ell, sino, com vols que ho faci? L'haurieu d'haver vist i sentit: mira el mitjò ben estirat, l'obres poses el peu pel forat i llavor, estires fins aquí dalt...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada