dissabte, 22 de gener del 2011

Pintura de dits

Avui, l’avia d'un bon amic de l'Àfrica, li ha donat el seu regal de reis; si, feia dies que no la veiem :).

Aquest any ha encertat de ple; li ha regalat una maleteta amb pintures de dits, només hi havien 3 pots: blau, vermell i groc; no en calien més!

De seguida que em arribat a casa s'ha preparat per l’activitat.

Es increïble com en son de capaços de fer les coses quan realment els interessa ;).
S'ha tret la roba del carrer, s'ha posat la bata, ha anat a buscar un pinzell ("perquè es pot pintar amb les mans o amb pinzell, com jo vulgui"), ha tret el tros de paper pintat del cavallet i ha preparat el paper net; fins i tot, ha mullat un drap i se l'ha deixat preparat!!!

Jo, per la meva banda, he agafat a la Mara i em anat a la cuina a fer un pastís. Us podeu imaginar com a quedat la casa, oi?

Primer ha fet servir la pintura vermella; ho se perquè quan ha volgut canviar de color ha vingut a la cuina a rentar-se les mans perquè "es molta pintura per treure-la amb el drap, mama"; després ha atacat amb el blau; hi ha hagut un moment que m'ha cridat: "mama mira, tinc les mans blaves i liles", i sense demanar-li res m'ha explicat: "això es blau i aquí hi ha lila, perquè a sota hi havia una mica de vermell". M'ho ha dit com si fos una cosa JA SABUDA, i m'ha sobtat una mica, perquè mai m’havia fet partícip d'aquest descobriment... La veritat es que aquests son els seus 3 color preferits, així que no es estrany que hagi experimentat amb ells.
Crec que la propera vegada amagaré el blau o el vermell a veure si descobreix alguna altra combinació ;)

Com podreu imaginar, quan m'ha cridat no m'he sabut estar i he fet una foto i després de recollir un altra...

Aquí l’artista enmig de la seva creació...



I l'obra d'art acabada...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada