dilluns, 2 de maig del 2011

Altres usos

De vegades pensem que els nostres fills estan fent un pas enrere quan en realitat el que fan es un altra cosa...

Ja us vaig explicar que l'Àfrica ja sap anar en patinet (en patinet de debó vull dir), bé, ha anat perfeccionant la tècnica i l'altre dia fins i tot la vaig enxampar pràcticant salts :o

La setmana pasada, però, va pujar a casa del iaio i va trobar un patinet de plàstic d'aquests de 3 rodes que ja no fa servir i que teniem guardat per la Mara, el va voler agafar i, clar, el volia fer servir. De seguida vaig pensar, i perquè vol ara aquest trasto! si pot agafar l'altre que va millor i pot correr de debó!!

Vaig estar a punt de dir-li que no, que aquest ja no li anava bé, que era millor l'altre, blablabla, per sort, em vaig callar!

Ha estat fent altres tipus d'exercicis amb l'antic patinet! Entre ells, aquest:

2 comentaris:

  1. Qué bien que a veces sabemos controlarnos y mordernos la lengua, verdad? Es magnífico verles crear e idear cosas nuevas...¡genial!

    ResponElimina
  2. Jejeje, que bé que estem calladets a vegades, eh?

    A nosaltres ens va passar algu semblant amb un tricicle de pedals d'aquests de l'Imaginarium, ell simplement el va treure al carrer, el va pujar costa amunt, va pujar d'enpeus damunt del seient, es va agafar al manillar i apa costa avall!!!! es tronxava de riure!

    ResponElimina