dilluns, 13 de juny del 2011

Orxata

Hem fet orxata!

Es ben senzilla de fer...

En principi, els ingredients son: 1,5 litres d'aigua, 300 gr de xufa i 300 gr de sucre (si 300!!!); jo vaig fer una amb la meitat del sucre indicat i la vaig trobar aigualida i massa dolça així que vaig canviar els ingredients i vaig posar:
- 1 litre d'aigua
- 300 grams de xufa
- sirop d'agave al gust...

La forma de fer-la es la següent:
Poses les xufes en remull, al menys, 12 hores abans; després les poses amb l'aigua (i el sucre, si es el cas) i ho tritures bé amb la minipimer. Quan esta tot triturat ho pases per un colador normal i després per un de roba. Fàcil, eh?

Jo, com la vaig fer sense sucre viag posar després l'edulcorant directament al got. No estaba tant dolça i notaves molt més el sabor de la xufa.

La vaig trobat deliciosa!!!!

Només afegir, que ens va agradar a TOTS, així que repetirem segur!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada