diumenge, 23 d’octubre del 2011

Taller Montessori de Matemàtiques a Barcelona

Algún que altre cop us he parlat de la parella Montessori Canela, guies Montessori de primaria i secundaria i pares de 4 fills.

Pels que no ho heu llegit altres vegades, dir-vos que es un plaer fer tallers amb ells. En Marco es més teóric i, com esta fent un Master en Neurociència, es capaç de donar-t'he les explicacions cientifiques d'allò que la doctora Montessori va observar fa més de 100 anys; la Beth, per altra banda, es capaç de transportar-te a la teva infantessa ja que exerceix el seu paper de guia Montessori a la perfecció.

He destacat que son pares de 4 fills perquè es un valor afegit per les families que eduquem a casa,ja que poden compendre amb molta més facilitat les dificultats que hi ha al hora d'aplicar el mètode a la llar.

Aquest taller que fan el cap de setmana del 12 i 13 de novembre jo el vaig fer al juliol de l'any passat i us assguro que val MOLT la pena.

Aquest taller va adreçat tant a families com a educadors i, si us inscriviu abans del 5 de novembre o si ja heu fet algún taller l'any 2011 amb ells, us faran un 10% de descompte.

Aquí us adjunto el document on es detalla tota la informació.

Per inscripcions us podeu adreçar a:

Mireia Oliva Dordal
600.35.92.52
montessoribarcelona@gmail.com

4 comentaris:

  1. Jo vaig fer el taller de mates a Alins i reafirmo el que has dit; val molt la pena!
    Montessori-Canela són addictius, no podreu fer un sol curs amb ells! jajaja
    Una abraçada

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies per la informació. Potser m'hi acabaré apuntant, això te molt bona pinta!

    Salutacions.

    ResponElimina
  3. Jo, cuánto me gustaría estar por allí, pero en esta vida no se puede estar en todo!! Besos.

    ResponElimina
  4. Ostres doncs ara si que no se que fer ...
    L'última vegada que vas informar d'un curs Montessori-Canela estava decidida a apuntar-m'hi, de fet vaig creuar alguns mails amb ells, i quan estava a punt de fer la inscipció, el meu marit va patir una forta lesió al genoll i finalment no hi vaig poder assistir :-(
    Crec que m'hi apuntaré!!!

    ResponElimina