dimecres, 14 de desembre del 2011

Cartell de benvinguda

Nosaltres també hem estat fent guarniments de Nadal!

Tot va començar el dia que la Montse (la nostra veina de replà) va posar un cartell a la seva porta que posa "Bones Festes". A l'Àfrica li va encantar i em va deixar molt clar que en volia un per la SEVA porta :)

Així doncs, em vaig posar a pensar com el podiem fer... De seguida em vaig recordar del cartró pluma que vam comprar per fer aixó i del tros que em va sobrar. Eureka! Era la mida perfecta :)

En quant li vaig demanar que volia que poses el cartell es va recordar d'una cançó que li havia cantat una bona amiga seva i, tot i que era en castellà (la majoria de vegades em fa traduir llibres i cançons al català), va voler posar aquestes 4 paraules.

Es va recordar d'unes boles de llana que vam fer un dia i d'unes enganxines que havia escollit feia pocs dies a la llibreria.

El nostre cartell ha quedat així:




ah! me'n oblidava, vam trigar poc més d'un quart d'hora en tenir-lo enllestit.

Les boles les vam fer amb una forquilla, aquí teniu l'enllaç on ho explica

1 comentari: