diumenge, 22 d’abril del 2012

El drac de Sant Jordi.

Després d'explicar-li un parell de vegades la llegenda de l'entrada anterior, li vaig dir que podria/podriem fer alguna coseta, una rosa, un drac... De seguida em va dir que no volia fer cap rosa, que volia que li regalessin una, bé, vol que li regalin un roser per plantar-lo a la terrassa :) Així que em vaig posar amb el drac, havia trobat un parell de cosetes que m'havien agradat, li vaig ensenyar a l'Àfrica i també li van semblar bona idea. Primer vam fer una boca de drac, només necessitem un rotllo de paper de vàter, una mica de pintura verda, cartulina verda, paper blanc i paper de pinotxo taronja i vermell. En el mes cas 3 de cada, tres? si, l'Àfrica volia que jo també en tingués una ;) Van decidir que pintar era divertit i es van posar a pintar de verd els rotllos de paper.
Quan jo em vaig posar a fer els ulls, van decidir que tallar estava força bé... però un altre cosa
Al final van quedar així.
Desde que les em acabat van per casa fent Ggggrrrrrr! a través de la boca. També em fet aquest altre drac. El cos l'ha fet l'Àfrica a mitges, amb un teixidor que ja us ensenyaré un altre dia.
I, perque els vaig oferir els dracs? Aquestes son les edats de les pors i, moltes vegades, les criatures necessiten representar el paper de l'origen de la por. Bé, aquest cop, els ha fet profit

2 comentaris:

  1. M'agrada moooolt !!!

    M'ho apunto per fer amb el David, que encara tenim la febre de Sant Jordi !!! Encara anem cantant " Un drac ferotge " d'en Xesco Boix ...catacric, catacrat ....

    http://www.youtube.com/watch?v=GV3NBBpP4eE

    gràcies per compartir-ho !!

    ResponElimina
  2. M'ha encantat la cançó!!! Gràcies.
    Nosaltres cantavem la de: Sant Jordi no tenia cap soldat (3 vegades), ell sol va matar el drac, ali oli, alio, linxu...
    Si, es amb la musiqueta de Napoleó, tenia 100 soldats... :)

    Una abraçada

    ResponElimina