dijous, 5 d’abril del 2012

Mapamundi

L'Africa té bastant interès darrerament per la geografia. Va començar amb la seva inquietut pel continent que porta el seu nom :) i després es va accentuar amb l'aparició d'aquests puzzles...

Aixi que els Reis Mags (que son molt llestos) li van portar aquest puzzle mapa mundi imantat. Van encertar de ple.



Com podeu observar, quan esta buit, es veu cada continent d'un color diferent. No es ben bé com a mi m'hauria agradat, hi ha peces que contenen diversos paissos i hi ha paissos que estan dividits en diverses peces (Rusia, Canada i EEUU), però està força bé.


L'ha fet i desfet un munt de vegades. Com que encara no llegeix, em demana que jo li doni les peces i li digui que posa :)
No cal dir que ja sap on van gairebé tots els paisos, fisn i tot la Mara te localitzat Madagascar, Australia i Argentina.




Amb l'Àfrica, però, tenia el dubte de si reconeixia només la peça del puzzle o er capaç d'ubicar el país... Ella mateixa em va contestar sense demanar-li.

Gairebé cada dia juguem a endivinar qui es; es tracta de que una de nosaltres pensa en una persona i l'altre va fent preguntes de si o no fins que l'encerta. Doncs bé, l'altre dia em da dir que volia pensar un país :O

Li vaig preguntar per la mida, si era una illa, que si estava prop d'America (on està Brasil) i, deseguida vaig deduïr que es tractava de Cuba, però vaig voler fer una prova: Hawai? I em va contestar, no, està a l'altre costat.

Bé, penso que es una bonica manera d'apendre geografia.

6 comentaris:

  1. Me encanta este mapamundi, tengo ganas de él desde hace... buf

    Un petó Sabrina
    m*

    ResponElimina
  2. Hola Sabrina,
    nosaltres també el tenim aquest mapa i l'utilitzem molt. A mi sí que m'agrada el fet que les peces no coincideixin amb els països, al cap i a la fi, la majoría de les fronteres són completament artificials.
    Una abraçada,
    Lau

    ResponElimina
  3. Sabrina, me ha gustado muchísimo el mapa mundi... ¡qué chulo! Y cómo aprenden, qué pasada! Saludos.

    ResponElimina
  4. M'han encantat els mapes de Diset! Aquest del món es el de Janod? Quina passada cóm aprenen jugant!!

    ResponElimina
  5. Si, es un molt bon recurs, us el recomano a totes :)

    Petonetes

    ResponElimina