dimecres, 30 de maig del 2012

La casa dels bolets


Vaig veure aquesta caseta per follets (bolets a casa meva :) ) i, em va agradar tant que em vaig decidir que volia fer-la.

Primer vaig fer dos rodones amb feltre marró, una per fer la base i l'altra pel sostre, després es tracta de cosir una tira (lo suficientment ampla per que hi capiguen els follets dins) al voltant d'ambdues rodones; aquesta tira, millor que tingui una forma irregular (imitant un tronc d'arbre) i li fem una porta.

 

Es coneix, però, que el meu feltre no era tant consistent com el de la fotografia i la caseta no s'aguantava de peu, així que vaig buscar algunes branques que tenia per casa (fruit de les recoleccions de les nenes) i les vaig cosir "estrategicament" ;)

El resultat ha estat aquest




3 comentaris:

  1. Doncs no sabria dir-te quina m'agrada més, si la que t'ha servit d'inspiració o la teva versió amb les branques, que em sembla fantàstica.

    ResponElimina